Keresés ebben a blogban

Betöltés...

2011. jún. 13.

Harcosok étrendje - 1. nap

Melyik a veszélyesebb: az éhes vagy a jóllakott oroszlán?

A hosszú hétvége vagy az egész heti vizsgáztatás és korán kelés volt az oka, de szombaton és vasárnap teljesen leengedtem, még az is előfordult, hogy napközben, ebéd után elnyomott az álom, pedig fényes nappal utoljára óvodás koromban aludtam...

Itt volt hát az ideje, hogy kicsit felpörgessem a dolgokat éa mai nappal belekezdtem a "Harcosok Étrendjébe". Az elkövetkező napokban, hetekben és hónapokban megpróbálom itt a blogon összefoglalni a tapasztalataimat ezzel kapcsolatban.

Kezdjük a mai nappal...

Kb. 10 órakor kezdtem el igazán éhes lenni, amit egy banánnal szüntettem meg, majd délután 2 körül jött még hozzá egy kis adag párolt zöldség (borsó, karfiol és répa). A napi edzés után (5 km futás + 60 fekvőtámasz + 60 guggolás) majdnem behúztak a csőbe a fagyisnál, de türtőztettem magam és csak egy fél tölcsért kértem :)
Napközben megittam a szokásos 2+ liter teámat is (Dilmah Ceylon Gold, az új kedvenc, ajánlom mindenkinek).

A délután folyamán egyáltalán nem voltam éhes és csak 8 óra után kezdtem neki a túlevési fázisnak: két csirkés göngyölt hús sajttal, sonkával, egy nagy adag rizs és paradicsom, mellé pedig egy kevés 2007-es Egri Kékfrankos, csak az íze kedvéért. Most jutott eszembe, hogy van a hűtőben még négy nagy túrógombóc is...

Napközben teljesen friss és jól koncentrált voltam, nem tudom, hogy tényleg az étrend vagy csak a palcebo hatás miatt. A szokásos napi futás+erősítés után sem éreztem magam fáradtabbnak mint egyébként, sőt maga a futás és főleg a fekvőtámaszok sokkal jobban mentek, mint általában.

Eddig nálam jól működik a dolog, meglátjuk mit hoz az elkövetkezendő pár nap.


Mi történt azóta?